Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014


Τοσες σκεψεις τριγυριζουν διαβολικα μεσα στο μυαλο μου... εικονες ξεθωριασμενες ξεπηδουν σαν τρελες στα δακρυσμενα μου ματια..Φωνες απελπισμενες,γεματες πικρα κ πονο βγαινουν ασυγκρατητες  απ'τα σφραγισμενα μου χειλη!!!! Ειναι μια βραδυα που οι αναμνησεις μου κανουν παρτι...! Ενα παρτι που δεν εχει νοημα..Γιατι κανενας δεν μιλαει..Κανενας δεν γελαει!!!! Μονο περιεργοι ηχοι ακουγονται...Ηχοι γεματοι πονο!!!!!! Νομιζω πως μιλανε για την μεγαλυτερη προδοσια!!!!!!!!!!           Για μια αγαπη κ μια φιλια!!!!!!!!!!!!!!!!!                                        Τωρα ολα τριγυρω μου θολα.......                                                Θολα προσωπα βλεπω δακρυσμενα....!!!Θολα προσωπα βλεπω δακρυσμενα......!!!                                                                       Μετα βιας ακουω το χτυπο της καρδιας μου,να χτυπαει ολο κ πιο αργα...νιωθω την ανασα μου να με πνιγει!!!!!!!                          Αισθανομαι τα ματια μου βαρια!!!!!!                                             Μα πριν προλαβω να τα κλεισω.πριν προλαβει η ανασα μου να ξεψυχησει....Ενα τελευταιο θα πω!!!!!                                         Σ'αγαπησα κ θα σ'αγαπω κ στην αλλη ζωη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       Τα ματια εκλεισαν .....                                                                                Γεια σου ζωη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου